maandag 12 november 2007

Gave-huidstickers


Vroeger had een trein vertraging. Tegenwoordig 'komt hij over tien minuten binnen'. Een geestelijk gehandicapte (voorheen: een idioot) heet inmiddels 'een mens met een geestelijke handicap' of zelfs 'iemand met mogelijkheden'. Deze waren wel bekend. Maar nu zag ik een nieuwe. (Voor mij dan.) We gaan niet naar het ziekenhuis of de dokter, maar naar een gezondheidscentrum.
Ik bedoel maar.
En dit zijn geen pleisters maar gave-huidstickers.
(Noem mij maar geen Flopke meer, maar Succesje.)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat op zich weer gek is, want een gave huid heeft nu juist niet van deze stickers nodig...

Anoniem zei

Je hebt het nog niet helemaal begrepen, Flop. Noem jezelf niet Succesje, maar Doorslaand Succes! Ja, dat uitroepteken hoort er ook nog bij.

Flopke zei

Je hebt gelijk Sis, ik moet mezelf scs noemen. (Harder!) Sucss. (Harder Flopke!) Zucht. Brallen is ook een talent.